نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من و نرجس بانو

از دست شیطونیات 😫

1399/4/4 23:36
229 بازدید
اشتراک گذاری

از دست شیطونیات دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار 😖😖😖😖😖😖

اوووووف اووووف اووووووف آخه تو چقد میتونی شیطون باشی دختر 😫 این حجم انرژی واسه بریز بپاش و خرابکاری رو از کجا میاری تو آخه ؟

تو تایمی که داشتم نماز میخوندم پیرهنی که با کلی ذوق برات واسه روز دختر دوخته بودم و یه دامنی که کل کاراشو کرده بودم فقط کمربندش مونده بود و دمپایی نانازی که بابات تازه برات خریده بود و هنوز یه بار هم پات نکرده بودی و چنان قیچی کردی که اصصصلا قابل درست شدن نبود 😭😭😭😭 بعد بهت میگم آخه چرا اینکار رو کردی میگی آخه قیچی خودمه ازش استفاده کردم 😢🙃 خب واقعا هم راست میگفتی قیچی خودت بود دست به وسایل من نزده بودی که ازش هم استفاده کردی ولی آخه گلم قشنگ دخترم استفاده داریم تا استفاده الان شما از قیچی استفاده نادرست کردی 😭😭😭 niniweblog.com

اینم از خرابکاریات  👇👇👇

این پیرهنی که واسه روز دختر دوختم برات 👇

 

 

اینم دامن👇

 

و اینم دمپایی👇

 

پسندها (8)

نظرات (9)


11 تیر 99 0:25
عجب بچه شیطونی😱
 
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره به خدا بعضی وقتا دیگه واقعا نمیکشم  😔
مامان صدیقهمامان صدیقه
11 تیر 99 1:12
😟😟😟ووووای خدا
امان از قیچی و شیطنت بچه ها.منم بچه ها با قیچی پرده هال رو زدن از وسط بریدن .
اونم دو نفره ک دیگه نشه کلا کاری کرد۶😟😟😟😟😟
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره من نمیدونم بعضیا چطوری بچه هاشون هیچ کاری نمیکنن  🤔 همش پی بازی خودشونن دست به کار خطرناک نمیزنن این دختر من که از همون روز اول شیطونیاش رو نشون داد
هههی بازم خدا رو شکر که تنش سالمه  🤗
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 تیر 99 13:09
ماشاءالله به نرجس جون چقدر شیطونه
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره واقعا زیادی شیطونه 😔

11 تیر 99 17:32
سلام 
وبلاگ خوشگلتون رو دنبال کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین😘😘😘😊
ممنون
مامان نرجس خانوم
پاسخ
حتما باعث افتخاره 😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 تیر 99 1:46
ای جونممم!!! عیبی نداره مامانه مهربونش دخترمون خانومیه براخودش😚😚😚
مامان نرجس خانوم
پاسخ
بله خب مث اینکه طرفدار هم زیاد داره 😊 قربونت برم عزیزم 😘
مادر شدن یعنی لحظه ای با یه لبخند بچت حالت عوض میشه 😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
12 تیر 99 9:28
😂😂😂
مامان نرجس خانوم
پاسخ
😁😁😁🌺🌺🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
12 تیر 99 9:30
خدا حفظش کنه

امان از این خرابکاریاشون
تا بزرگ بشن هیچ وسیله ی سالمی توی خونه نمیمونه😀😀
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره والا 👌🤢
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
18 فروردین 00 19:45
به به مامان هنرمنددد
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت عزیزم💐
سایهسایه
27 مهر 00 20:48
ازش بپرسین که چرا مگه اینو دوست نداشتی؟
زشت بود؟
دلت خواست خودت اصلاح کنی؟
دمپاییه قشنگ بودش😪😪😪😪😵😵😵
مامان نرجس خانوم
پاسخ
چون دختر داییش دمپاییشو که تازه خریده بودن یه کوچولو پاره کرده بود بعد مامانش اونو دعوا کرد تو ذهنش مونده بود اینکار
اینم خواسته همونکارو بکنه که کلا زد دمپاییو نابود کرد😅 من دیگه ترجیح دادم کلا اون قضیه رو به روش نیارم و دعواشم نکردم ولی نشون دادم کمی ناراحت شدم از دستش