نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

من و نرجس بانو

به مناسبت روز دختر 💞

1399/4/4 2:31
254 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره منم یه پست رو به موقع گذاشتم 😊😂😍 ولی خداییش ببین ساعت چنده که پست میزارم با اینکه در طول روز اصلا خواب نداری و سر شب هم خییییلی چرت میزنی ولی بازم دیروقت میخوابی و موقع خواب اذیت میکنی 😭😭😭😰 وقتی میخوابی دیگه من نایی ندارم بیام برات پست بزارم😥

برنامه خوابت تنظیم شه صلوات🙏

و اما 😍😊

امروز برای دختر گلم یه جشن کوچیک سه نفره به مناسبت روز دختر گرفتیم دختر عزیزتر از جانم روزت مبارک❤️

خب بریم سراغ عکسا😍

اول بگم اینکه چون چیز کیک رو بیشتر دوست داری برات چیز کیک درست کردم 😍 البته اینکه راحتر هم آماده میشد بی تأثیر نبود😉

دوم اینکه بسکه عجله داشتی مجبور شدم اسمارتیز ها رو زود بزارم روش که تا شب پخش شدن 😥 ولی مهم شادی نگاه تو بود که تو راضی بودی ازمون 😍

و اینم بگم که من کادو برات یه پیرهن دوختم از صفر تا صد یعنی الگو و برش و دوخت و همه چی رو خودم انجام دادم 😍 که الان عکسشو نگرفتم بزارم و باباجون مهربونتم رفته بود بازار و کلی شلوار و ساپورت برات خریده بود که بازم نشد بازش کنیم و بزاریم رو میز چون باید میذاشتم تا ویروساش از بین برن ( لعنت به این بیماری کرونا 😫😭😖 )

خب دیگه الان واقعا بریم سراغ عکسا 😁😊 niniweblog.com

💖 بوی عطر نفست رایحه ی جان من است 💖

🌺 عاشقانه ترین دختر زندگی ام روزت مبارک 🌺

 

 

افق دیدت وسیع 👇

 

 

 

 

 

 

 

وقتی از عکاسی خسته میشی 🤪🥴

 

 

 

بهت گفتم دستت رو از رو لبت بردار چون خسته بودی بدتر کردی 🤣 آخه گلم اگه ظهر یه ساعت بخوابی سر شب اینهمه بهونه خواب نمیگیری حالا جالبه وقت خواب هم باز اذیت میکنیا تا دیر وقت بیداری😥

 

و در آخر پروژه برش کیک که خودت پیشنهاد دادی 😍 ولی اصلا همکاری نمیکردی واسه عکاسی 🥴

ببین بابات بالا سرت وایساده تا هی بگه چیکار کنی که عکست خوب در بیاد 🤪🥺 niniweblog.comniniweblog.com

 

آخرشم فهمیدیم میخوای با چاقو رو کیک فقط خط بکشی 🤣😃 

💝 قشنگترین و ناب ترین لحظه ها سهم تو باشه ان شاءالله 💝

 

پی نوشت : پیرهنی که واست برا روز دختر دوختم رو دقیق فردای روز دختر زدی قیچی کردی فقط اتوش مونده بود 😭 یه بار هم نشد بپوشی 😢

ببین چیکار کردی 👇

حالا تو یه پست جدا کتمل توضیح میدم از این خرابکاریت

پسندها (9)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 99 3:40
روزت مبارک نرجس بانو😍😍😍
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت عزیزم 😘💝  روز شما هم مبارک باشه😍❤🌺

4 تیر 99 9:35
نرجس خانوم روزت خیلی. خیلی خیلی مبارک باشه💐
مامان نرجس خانوم
پاسخ
سلامت باشی عزیزم 🌺
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 تیر 99 12:28
آخی عزیزم خدا حفظش کنه نرجس جون رو
روزش مبارک
مامان نرجس خانوم
پاسخ
سلامت باشی گلم 😘 روز شما هم مبارک باشه😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 تیر 99 12:48
روز دختر مبارککک 😍❤️
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت گلم ممنون 💝❤💖💞🌺 روز شما هم مبارک عزیزم 😘