نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من و نرجس بانو

حسی که با دنیا نمیشه عوض کرد لقمه گرفتن دخملی واسم تا خوب شم

1398/10/12 23:16
154 بازدید
اشتراک گذاری

بعد رفتن مهمونام معده درد گرفتم حتی نتونستم خونه رو جمع و جور کنم تا اینکه نصف شب گلاب به روتون بالا آوردم بهتر شدم ولی خب هنوز خوب نشدم دارز کشیدم نرجس خانوم من برام لقمه نون پنیر میگیره بخورم تا خوب شم niniweblog.com

بعد از ظهری هم تو ماشین بودیم حالم زیاد خوب نبود بعد که یکم بهتر شدم و حرف زدم گفتی مامان خوب شدی ؟ گفتم آره خیلی ذوق کردی و پریدی تو بغلم  😍 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دختر داشتن نعمتیه که خدا نصیب ما هم کرده

مهربونیات زیاده گلم  قربون دل مهربونت برم من  😘  

پسندها (3)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 دی 98 23:24
الهی

خدا حفظش کنه براتون ماشاءالله به این ناز دختر
مامان نرجس خانوم
پاسخ
💐🌺🌹❤❤