نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من و نرجس بانو

دو سال گذشت 😍

1398/10/3 3:35
159 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال چقدر زود گذشت
انگار همین دیروز های نزدیک بود که  فهمیدم دیگه یکی نیستم و دو تا شدم 
انگار همین دیروزهای نزدیک بود که من زیر پوست تنم حس کردم قلبی با قلب من یکی شده 😍
انگار همین دیروزهای نزدیک بود که تکون خوردنات رو زیر پوستم حس کردم و فهمیدم تنها نفس نمیکشم
بعد از اون دیگه تقسیم لحظاتم بود با تو . . .
با تو عشق کوچولوی من ❤💋❤💖💖💝💝
شاید برات خنده دار باشه ولی یه روزایی دلم برا دوران بارداریم تنگ میشه 
دلم برا اونهمه نزدیکیت بهم تنگ میشه
دلم برا وول خوردنات و ضربه هات زیر پوستم تنگ میشه 
حتی دلم برا بی خوابی هام به خاطر لگد زدنات تنگ میشه 😁
حس مادری حس قشنگیه که تا مادر نشی هر چی بگن نمیدونی یعنی چی ان شاءالله این حسو با شوق تجربه کنی دخترم 🤲🏻

همچین شبی بود که من و بابا جون عباست فهمیدیم تو رو داریم کلی خوشحالی کردیم انگار یهو یه محبت قلمبه اومد تو قلبم با خودم گفتم خدایا بچمو واسم نگه دار 

وااااای 😍😍😍😍😍😍 اون لحظات شیرین ترین لحظات عمرم بود که نمیشه با کلمات توصیفش کرد و حتی الان هم بعد گذشت دو سال اون حس نه کم که صد البته بیشتر هم شده

نرجس بانوی خونه ی عشق ما ! اینو بدون مامان و بابا خییییییلی دوستت دارن  😘😘😘😘😘

پسندها (11)

نظرات (5)

ZAHRAZAHRA
3 دی 98 19:04
عزیزم خیلی قشنگ نوشتین
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قرونتون برم عزیزم  😘❤❤💋
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 دی 98 19:47
عزیزمممم چ قشنگ نوشتی😘
واقعا مادری حس شیرینیه
خدا شمارو واسه نرجس گلی و نرجس گلیو واسه شما حفظ کنه😘
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت برم عزیزم ان شاءالله  خداوند نگهدار همه باشه 😘💐❤
البته بعضیاشون از دلنوشته های مادرای دیگه اس چون معمولا این حس و حالات رو همه ی مادرا دارن تو ذهنم مونده بود حالا نه به قشنگی اون متن ولی حسمو بیان کردم ان شاءالله که نرجس بزرگ شه و اینا رو بخونه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 دی 98 2:59
ای جونم چه مامان مهربونی😍😍😍❤
خداشماروبرای نرجس جون ونرجس جون رو برای شما حفظ کنه❤
مامان نرجس خانوم
پاسخ
مرسی خاله جون ❤💋
ان شاءالله 🙏
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 دی 98 3:06
🤗
مامان نرجس خانوم
پاسخ
💐🧡❤❤
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
4 دی 98 6:12
چقدر خوب نوشتین عالی بود 😘
مامان نرجس خانوم
پاسخ
💐💐❤❤