نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من و نرجس بانو

اینا حرفای خوبمه بابااا

1399/4/15 23:48
188 بازدید
اشتراک گذاری

الان به بهونه گوشی اومدی خودتو همچین تو بغلم جا کردی و خودتو لوس کردی یکم هم چشاتو خمار کردی که مثلا خوابت میاد خوشحال شدم این موقع و نرجس و خواب 🙄

سریع مقدمات خواب آماده شد لامپا هم خاموش شد البته خودت گفتی لامپا هم خاموش شه 🤓 دیدی از گوشی خبری نیست گفتی گوشی میخوام😊

گفتم 

_ گوشی هم خوابیده 

دیدی از گوشی خبری نیست بلند شدی طبق معمول گفتی

تشنمه

_ گشنمه

بهت گفتم

_ برو تو الکی گفتی که میخوای بخوابی الکی بهونه نگیر 

گفتی

_ الکی نیست بابا اینا حرفای خوبمه  😃

منم گفتم

_ باشه به حرفای خوبتم عمل کن 😏

ولی خیلی ریز از جوابت من و بابات خندیدیم 😊 قرص شادی آفرین خونه من شدی 😍

الآنم که دارم تایپ میکنم داری به بابات لیست کتاب میدی که واست بخره 😘😍 کتابهایی که آخر کتابت معرفی شده رو داری نشونش میدی و میگی از این کتابا هم برام بخر niniweblog.com چقدم گیر دادی 😬

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان صدیقهمامان صدیقه
16 تیر 99 0:58
عزییییزم چقققد شیرین زبونه ماشالله
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 تیر 99 10:55
ماشاءالله به نرجس خانم شیرین زبون
mahsamahsa
16 تیر 99 18:16
عزیزم خدا حفظش کنه❤️
مامانیمامانی
30 تیر 99 16:44
ای جانممممممم😍😍😍😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 23:18
اي شيرين زبون😘