نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

من و نرجس بانو

دوسالگی نرجس بانو 😍🤗

1398/5/21 22:35
388 بازدید
اشتراک گذاری
واقعا خدا یه فرشته کوچولوی نازنین رو برای من فرستاد تا بفهمم روی زمین هم میشه تو بهشت بود وقتی همدمت یه دختر پاک و مهربون و ناز و پر احساس باشه
این روزام پر شده از دخترکی که عاشق کتاب ،عاشق خاموش و روشن کردن برق ، عاشق خالی کردن کشوی کمدهاست ، عاشق نشستن تو کشوی کمدشه ، عاشق بریز بپاش خونه و کنجکاویه
 دخترک دوساله ی  من ،برام به اندازه هزاران سال شادی آورده
❤❤❤ من عاشق بیست و یکمین روز از مرداد ماهم چون لذت بخش ترین حس دنیا رو تجربه کردم 💖💖💖
 
کاش بدونی که چقدر دوستت دارم وقتی صدای قشنگ کودکانه ات رو میشنوم دلم میلرزه و هیجان زده میشم یه جورایی از خودم جدا میشم و همه ی وجودم برای تو میشه برای خنده هات حاضرم تمام دنیامو بدم فرشته ی زمینی من
 خوشبختی من به بودن تو و بابات خلاصه میشه

دو ساله که با ابرکم لطیف ترین حس دنیا رو تجربه کردم. 

 💖💥 تولد گل دخترم مبارک 💖💖
 

دو ساله شدنت مبارک دختر نازنینم 🎉🎉🎊🎊

امسال واسه اینکه هم عمو وحید مهربونت برا همیشه از کنارمون رفت 😭😭 و هم مادرشوهر خاله طیبه فوت کرده بود 😭😭 و عزادار بودیم جشنی واسه تولدت نگرفتیم

ولی بعد از ظهر تولدت که بچه هارو رسوندیم خونه شون بعدش رفتیم دهکده بازی و تو کلی بازی کردی و بهت خوش گذشت 😍😍😍

 
 
 
 
 
 
 
 
این عکسو هم عمه نصرت مهربونت گذاشته بود وضعیت واتساپش 👇👇
 
 
حالا بقیه عکسا رو ببین چه خوشحال و خندان 🤗😍💋
👇👇
 
 
 
 
​​​​​​
 
 
بعدش رفتیم بستنی فروشی و بستنی خوردیم 👇👇
 
 
آتلیه خونگی  😍🤦🙈 عکسای دو سالگی نازگل بانو 💋❤❤😍 
 
 
 
 
 
اینم سفارش کیک یهویی بدون تخم مرغ که فروشنده لوازم قنادی برامون آماده کرد و یه جشن سه نفره 👇👇👇
 

دایره واژگانت خوبه خداروشکر . دیگه قشنگ به اندازه خودت حرف میزنی فقط کلماتو کودکانه ادا میکنی. 😍💋

جمله های چهار کلمه ای رو راحت ادا میکنی مثلا میگی چیکار میکنی اینجا تو ؟ 
فقط واژه های با مزه رو مینویسم که یادگاری بمونه
دَسال کالالِت : دستمال توالت

اِندونه ،اِندِمانه : هندوانه

کُلما : خرما . البته ( خ ) رو میگی ولی برا خرما نه. 

مث شمالیا به سیب زمینی میگی سیب زَمَنی 

البته هیچوقتم به سیب " تیب " نگفتی بلکه همون اول حالت بین ( س  ) و ( ش ) رو واسه ادا کردن ( س ) میگفتی
دیگه یادم نمیاد از باباتم که پرسیدم چیزی به ذهنش نرسید فقط کلماتو کودکانه میگی مثلا الان داری صورت باباتو میخوری و از بابات میپرسی بخولم ؟ مطمئنا نفر بعدی منم  😫😚 
بعدا نوشت : اومدی منو بخوری داشتی بینیمو میخوردی گفتم چی داری میخوری گفتی کیک بعد یه گاز گرفتی کیکتو 😄 دردم اومد  🤐 بعد که خوردنت تموم شد گفتی شام خوردم بهت گفتم شام خوشمزه بود گفتی آله یعنی آره. 💗💗💗💝

و اینکه اگه پارچه یا کاغذ رو بگیرم خیلی راحت و تمیز قیچی رو یه دستی میگیری و قیچی میکنی

یه سرگرمی دیگه این روزات اینه که روسری و کفشاتو میپوشی و مثلا میری بازار خرید ( کنار جا کفشی ) و بستنی و شکلات و بعضی وقتا بیسکوییت و کیک میخری و گاهی وقتا خریداتو میاری با هم میخوریم 😋😋😚😅😂 خریدات هم همیشه اینقد زیاده و برکت داره که هرچی هم میخوریم تموم نمیشه و باید بگم سیر شدم ترکیدم تا دست برداری 🤣😅😅🤦🙈 .

روزها کلی کارای بامزه و جالب میکنی ولی وقت نمیکنم بنویسم برات تا یادم میره  🙈

مهرسا رو خیلی دوست داری و باهاش مهربونی البته تازگیا دلت از نامهربونیای مهرسا میگیره و زودی میزنی زیر گریه ؛ در واقع اصلا انتظار نداری واسه اونهمه مهربونیای تو باهات نامهربونی کنه 
قربون دل کوچیکت برم  😘😘😘😘😘😘

و اینکه تقریبا بعد از برگشتن از مسافرت هفته به هفته یک چهارم ، یک چهارم از دومین دندونای آسیاب فک پایینیت دراومدن . خیلی خیلی درد داشتی و اذیت میشدی منم واسه آروم کردنت لُپم رو میزاشتم رو لُپت تا یه کم آروم میشدی و میخوابیدی

ترتیب در اومدنشون : اول دومین آسیاب فک پایینی سمت چپ و بعدش دومین آسیاب پایینی سمت راست که تا الان سه چهارمش در اومده و تا الان هفده دندون کامل و سه چهارم دندون در اومده در واقع هشت تا دندون فک بالا و 9 و سه چهارم مروارید فک پایینی در اومده 

​​​​​​

فقط دو تا دندون دیگه از دندونهای شیری باقی موندن که در بیان 😍​

پسندها (11)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 شهریور 98 17:11
دوسالگیت مبارک فرشته کوچولو❤❤❤❤
موفرفری کی بودی شما😉😍
مامان نرجس خانوم
پاسخ
یه دنیا ممنون عزیزم 💐💐💏 دارم ویرایش میکنم متنو

13 شهریور 98 17:17
تولدت با کمی تاخیر مبارک باشه نرجس جووون🎈🎈🎂🎁
الهی همیشه گل لبخند بر روی لب داشته باشی گل دختر😍😍
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونتون برم ❤❤💖💖
ولی بازم ویرایش لازم داره فقط عکسه متنها رو باید اضافه کنم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
13 شهریور 98 17:31
ممنون میشم دنبالم کنید💖
مامان نرجس خانوم
پاسخ
حتما 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 شهریور 98 1:29
تولدت مبارک عزیزدلمممممم

نرجس خانوم شیرین زبون😘😘
مامان نرجس خانوم
پاسخ
سلامت باشی عزیزم  💐💖💖💖
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 شهریور 98 20:29
تولدت مبارک دختر خوشگل. ایشالا همیشه در کنار پدر و مادرت شاد باشی
مامان نرجس خانوم
پاسخ
مرسی گلم  😘😍❤❤💝💐💐
چه دعای قشنگی  😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 شهریور 98 16:08
اي جانم تولدت مبارك خانم زيبااااا🥰🌹
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونتون برم  😘😘❤❤💐