نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

من و نرجس بانو

شروع تمرینات جدید

1397/12/18 17:17
249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بازیهای خواندن رو شروع کردیم فک کنم چون از قبل بازی ریاضی رو انجام دادیم و اینکه دارم از رسانه استفاده میکنم خیلی خیلی خیلی خوب ارتباط گرفتی امیدوارم همینطور عالی پیش بریم و دایره واژگانت خیلی سریع رشد کنه

فقط چون خودم خیلی هیجان داشتم و از عکس العملت کیف میکردم یادم رفت عکس و فیلم بگیرم 

تمرینات چشمی رو هم شروع کردیم واسه خواندن کوانتومی

پسندها (4)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
18 اسفند 97 17:30
👏👏👏
مامان نرجس خانوم
پاسخ
😘😘😘
مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 12:34
👌😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 اسفند 97 9:10
ببخشید عزیزم
چون نظراتو خصوصی ارسال کرده بودین الان متوجه شدم😅
بله هوای شهرهای جنوبی خوزستان از بهمن تا اواسط فروردین واقعا دلپذیر و بهاریه😉
مامان نرجس خانوم
پاسخ
👩‍❤️‍💋‍👩😘😘😘😘