نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

من و نرجس بانو

کلاه گفتن یهویی

1397/11/16 1:10
316 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح در یه جعبه کادویی رو ، رو سرت گذاشته بودی و میگفتی کلاه کلاه ( با آهنگ ) اولش نمیفهمیدم چی میگی دقت کردم متوجه شدم داری میگی  کلاه بغلت کردم و بوسیدمت و با هیجان گفتم آفرین آره کلاهه اونوقت واکنش تو میدونی چی بود !؟ خودتو از تو بغلم کشیدی بیرون و نگام کردی گفتی بله؛ با یه حالت طلبکارانه و عاقل 😆😜
که آدم احساس میکرد مثلا بهش میگی دو ساعته میگم کلاه نمیفهمی خب 😁
شیرین زبونم ما به تو افتخار میکنیم 😘

بعدشم رفتیم پایین گذاشتمت رو نیمکت کنار مهرسا و خودم رفتم رو یه نیمکت دیگه که گفتی عکس یعنی عکستو بگیرم منم کلی عکستونو گرفتم 
البته جون نور میافتاد تو گوشی اصلا نمیدیدم صفحه گوشی رو ولی همینطور از حفظ چند تا عکس گرفتم 

 

اینجا هم مثلا ژست گرفتی 😁 👇👇

هر کاری هم کردم نخندیدی که با لبخندت عکس داشته باشی 

پسندها (9)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 بهمن 97 13:04
ژستشو😀😘😚
مامان صدرامامان صدرا
16 بهمن 97 16:20
😚😄
❤️Maman juni❤️Maman juni
18 بهمن 97 1:24
😍
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
9 اسفند 97 21:20
وای چه ژستایی 💙