نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

من و نرجس بانو

سر زدن دهمین نازگل خانوم و سوختگی انگشتت

1397/8/13 15:42
352 بازدید
اشتراک گذاری

ده آبان متوجه شدم دهمین دندونت نیش زدهزیبا کلی خوشحالی کردیم .

این روزا دندونات دارن واسه مامان معما طرح میکنن خندونک دندون آسیاب بالایی سفید شده بود همش منتظر بودم نیش بزنه ولی دقیقا دندون پایین همون نیش زده ولی بالایی همچنان سفیده دستم میزنم دندون احساس میکنم.

خب داشتم می گفتم واسه در اومدن دندون بیقراری میکردی خیلی بیشتر و عجیبتر از دندانهای قبلیت ساعت چهار صبح بود باباجون اسپند دود کرد واست تا اومد نزدیکت شه دست زدی زیر اسپند سوز و انگشتت هم سوختگریه باباجون سریع تخم مرغ آورد سیب زمینی هم گذاشتم رو دستت و همش فوت میکردم تا کم کم آروم شدی و خوابیدی البته آستامینوفن هم بی تاثیر نبودچشمک

اینم انگشت شیطون خانوم

پسندها (2)

نظرات (0)