نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

من و نرجس بانو

در اومدن نوزدهمین و بیستمین دندان شیری ابرکم 😍 (دندانهای آسیاب ثانویه فک بالا)

1398/7/19 15:27
395 بازدید
اشتراک گذاری

نوزدهمین دندان تقریبا دو هفته بعد از تولدت یعنی چهارم پنجم شهریور بود که در اومد و آسیاب ثانویه فک بالا سمت چپ بود و

بیستمین دندان هم آسیاب ثانویه فک بالا سمت راست که 25 شهریور متوجه شدم در اومده 😊چون چند روز بی قراری میکردی  ( هم تو خواب هم تو بیداری ) دندوناتو چک کردم ببینم آیا بیقراریات واسه دندونته که دیدم بعععله آخرین دندون شیری هم تقریبا کامل بیرون زده 😍

 

و به این ترتیب پرونده دندونای شیری نازگل دخترم بسته شد  😆😃😚😚

فقط اینو بدون با در اومدن هر کدوم از دندونات منم مث خودت درد کشیدم و هررر کاری کردم که دردت کمتر بشه البته به جز زدن ژلهای مُسَکِن شیمیایی که جدیدا مادرا میزنن به لثه بچشون و من مخالف این کارم

پسندها (9)

نظرات (12)

千.𝓏千.𝓏
19 مهر 98 17:33
مبارک باشه 😊😊
مامان نرجس خانوم
پاسخ
سلامت باشین عزیزم  😘❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 مهر 98 19:27
آخی عزیزممم!
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره ولی بالاخره تموم شد شبای سخت درد در اومدن دندون
هم شوق دراومدن مرواید هست هم اینکه طاقت دیدن درد بچتو نداری
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
19 مهر 98 22:34
محکم باشن انشالله
مامان نرجس خانوم
پاسخ
ان شاءالله ولی نه تا اون حد که دیر بیفتن 😃

23 مهر 98 18:41
سلام بیاید پست جدیدمو ببینید رمزشو بپرسید نظر بدید وگرنه خواهرزاده کوچولوم ناراحت میشه💗
مامان نرجس خانوم
پاسخ
رمزش چیه عزیزم ؟😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مهر 98 10:37
سلام بیاید پست جدیدمو ببینید رمزشو بپرسید نظر بدید وگرنه خواهرزاده کوچولوم ناراحت میشه💗
مامان نرجس خانوم
پاسخ
رمزش چیه عزیزم ؟😊 خواهر زاده دار شدی ؟خاله شدی  ؟ 😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مهر 98 10:40
خاله چرا پیام من اینطوری اومد؟😮😮
مامان نرجس خانوم
پاسخ
خودمم تعجب کردم پیام نیلوفر ولی به اسم تو اومد
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مهر 98 10:48
نه باباا اشتباهی اومده پیامم😂😂
مامان نرجس خانوم
پاسخ
ان شاءالله خاله هم میشی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 مهر 98 0:02
خاله جون لطفا پیاممو چک کنید،اشتباهی رسیده دستتون
مامان نرجس خانوم
پاسخ
باشه چک میکنم ببینم چطوره

27 مهر 98 19:40
چرا نظر من پروفایلش دختر موفرفریه؟من خاله شدم نیلوفر
مامان نرجس خانوم
پاسخ
نمیدونم چرا اینطور شد واسه من  😁
کلا نی نی وبلاگ با من لجه عکسامو یکی در میون آپلود میکنه ، پستای دوستامم که این طوری  😔 شکلکای متحرکم که واسه همه اومد جز من که اینقد دوستشون داشتم  😏😔😔😔😔😔
واسه همین زیاد پست نمیزارم و خیلی نیستم اینجا بس اذیتم میکنه
حالا ول کنم این درد و دلها رو 😊 خاله شدنت مباااارک 😍😘😘🎊🎉🎉🎉

1 آبان 98 15:20
ممنون 😍😍😍😍😍😍😍البته من خیلی زود خاله شدم تو ۱۰سالگی الان۱۱ سالمه
مامان نرجس خانوم
پاسخ
واای پس پر انرژی هستیا 😍😍
خوش به حال خواهرت و خواهرزاده ات که ی یاور خوب گیرشون اومده  🤗
نازینازی
7 آبان 98 16:32
اخی عزیزمم🤩😍
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏
مامان نرجس خانوم
پاسخ
💖💖💖
حتما عزیزم باعث افتخاره 😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 آبان 98 15:13
مبارکت باشه. 😘
مامان نرجس خانوم
پاسخ
سلامت باشین عزیزم  😘💖💖❤❤❤❤