نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من و نرجس بانو

20 خرداد 98

1398/3/20 2:56
304 بازدید
اشتراک گذاری

📯پیشاپیش یک سال و ده ماهگیت مبارک

🎉🎊🎈🎈🎉🎊🎈🎉🎈🎊🎉🎈🎈🎊🎉

قند و نباتم!

عسلم!

چیزی تا دو سالگیت نمونده همش آهنگ تولد تولد میخونی فک کنم آخر دوسالگی رو هم یه دور همی تولد بگیریم برات با این شیرین زبونیات 😘😘😘

راستی 18 خرداد هم مهرسا جون دو ساله شد

💖مهرسا جونی عزیز عمه دوسالگیت مبارک💖

ان شاءالله صبح میخوایم به طرف اردبیل حرکت کنیم تا الان بیدار بودم وسایل رو جمع و جور کردم و البته باباجون هم به لطف شیطنتای فسقل خانوم تا یه ساعت پیش بیدار بود 

میدونم میدونم خیلی دیر به دیر میام وبلاگتو آپ میکنم ولی واقعا شیطونیا و کارای خودت زیاده و عملا هیچ وقت خالی برام نمیزاره

کلی عکس و خاطره ننوشته دارم برات

ولی منم باید بخوابم 😴😴 تا ان شاءالله برا نماز صبح بتونم بیدار شم 

پسندها (7)

نظرات (10)

❤️Maman juni❤️Maman juni
20 خرداد 98 4:52
😍ey Jane delam
مامان نرجس خانوم
پاسخ
😘😘🌹❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 خرداد 98 11:04
پیشاپیش تولد گل دخترمون مبااااارک باشه😘
مامان نرجس خانوم
پاسخ
ممنون از لطفتون 😘😘😘💖 
千.𝓏千.𝓏
27 خرداد 98 18:19
موافقم خیلی مخصوصا که مادرِ یه دخترباشی که با لوس بازی هاش کل دنیاتوعوض کنه😍😍😍
مامان نرجس خانوم
پاسخ
 آره آره مخصوصا دختر 😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 تیر 98 1:01
به به صفا میارین به اردبیل😍😘❤
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت برم گلم 💖💖💖
مبینا جون اردبیلی هستین ؟ 😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 تیر 98 1:06
بله خاله جونم ..کاش میشد همو ببینیم
مامان نرجس خانوم
پاسخ
اون موقع نمیدونستم منم خیلی مشتاق دیدارت هستم عزیزم  😘
ما که اومدیم قسمت نشد همو ببینیم ولی شما اگه گذرتون بندرعباس خورد بیاین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم 😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 تیر 98 16:24
ممنون از لطفتون انشاالله...❤
خیلی شمارو دوست دارم میخوام ببینمتون 
مامان نرجس خانوم
پاسخ
💐💟💟💝💐💐💐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 تیر 98 0:57
خاله میای نی نی گپ؟
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره پیداش کنم میام 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 تیر 98 1:06
میخواین یادتون بدم
مامان نرجس خانوم
پاسخ
آره عزیزم چرا که پیداش کردما ولی نمیدونم چیکارش کنم که بتونم حرف بزنیم 🙈
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 تیر 98 1:11
تشریف بیارین وبلاگ من
مامان نرجس خانوم
پاسخ
از تو همون نی نی گپ؟ بعدش چتو باهات چت کنم؟
مامان صدیقهمامان صدیقه
28 تیر 98 4:23
سفر بی خطر.عکس گلدخترمونو بزارین تو پست ها تا نوشته ها چاشنی نمک بگیره😙😙
مامان نرجس خانوم
پاسخ
چشم مامان صدیق جون 😊😊😊
فداتون شم 😘😘😘😘