نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

من و نرجس بانو

16 فروردین 1400

1400/1/16 16:50
269 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر دخترم رشدش خوبه و میتونه موهاشو قیچی کنه این یعنی رشد دستاش خوبه و میتونه کارهای ظریف رو انجام بده

امروز باز موهاتو با قیچی چیدی تازه یکم بزرگ شده بودن و جلوی موهات حالت دخترانه گرفته بود 😭 ناراحت شدم ولی نه تا این حد که بهت نشون دادم ولی واکنشم یکم تند بود شااااید تا چند وقت یادت بمونه که موهاتو قیچی نکنی 😏😫

اول اینکه این سری کلا خودت بهم نگفتی موهاتو قیچی کردی قبلا به هر طریقی خودت میوردی موهای قیچی شده رو نشونم میدادی دلیلشم میتونه همین ناراحتیای من باشه خب بعد که موهاتو دیدم آوردم نشونت بدم گفتم نرجس اینا چیه گفتی موهامو قیچی کردم مامان منم اولش کلا هیچی نگفتم بهت ولی متوجه شدی ناراحت شدم ولی وقتی اومدی پیشم گفتم کنارم نیا از دستت ناراحتم بعدش که بابات اومد خمیربازیاتو داده بود داشتی باهاشون بازی میکردی گفتم چون کار بد کردی حق نداری بازی کنی ( سادگیتو بگم که داشتی گریه میکردی ولی خب من که خمیراتو ازت نگرفته بودم که 😂) بهت که گفتم گلسرا و کش موهاتو دیگه برا خودم برمیدارم دیگه غم عالم اومد تو دلت غصه گرفتی که حتی نمیتونستی ناهار بخوری بعدش بابا مثلا وساطتت کرد که دیگه قولت یادت نره که از وسیله هات درست استفاده کنی ولی زهی خیال باطل 🥴🥴🥴🥴

 ( تا هم میگفتم از وسیله ات باید درست استفاده کنی میگفتی با قیچی تو موهامو قیچی کردم وسیله خودم نبود 🤣🤣🤣)

اینم عکس از شاهکارت👇 

اینم بازی با خمیر بازیهای دیروزت ( پانزده فروردین 1400)  👇 

خلاقیت خودت که ویروس کرونا رو درست کردی👇

بچه ای که رفته بیرون و ماسک نزده و کرونا گرفته 👇 همه جاش به جز چشمش آلوده به ویروس شده🙃( خداروشکر تازگیا برا بعضی از نقاشی ها ، کردستیا و دستسازه هات داستان میسازی #ذهن_خلاق)

 

گل و هویج و سیب رو با آموزشهای من ولی خودت درست کردی 👇

اون میوه زرد مثلا سیب زرده ولی خیلی شبیه زردآلوئه  🤣 هر چند تو یه زاویه ای شبیه سیب بود ولی تو عکس همش شبیه زردآلو میشد ولی ایراد نگیر مربی هم ناشی بود😅

اینم هنر من و نرجس بانو کنار هم اعتراف میکنم سیب قرمز من شبیه گوجه اس تا سیب😂

متوجه تغییر کاشیای کف خونه شدی 😅 بله از اسفند 99 اسباب کشی کردیم ولی وقت نشده چیزی بنویسم😉 🙃😕

راستی دیروز پانزده فروردین سالگرد عقد من و باباجون بود این وضعیتو برا واتساپم برا بابات گذاشتم

پسندها (3)

نظرات (4)

mahsamahsa
16 فروردین 00 18:25
خدا حفظش کنه 💜
سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم انشالله خدا برای هم نگهتون داره🌺
مامان نرجس خانوم
پاسخ
ان شاءالله خدا تو رو هم واسه پدر مادرت نگه داره ممنون عزیزم از دعای خیرت  🌹🌹💐❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 فروردین 00 11:48
آخی عزیزم ماشاالله چه شیطونه. سخت نگیرید خاله جون منم از این تجربه های درخشان توی کارنامه ام دارم. یه بار انگار دو سالم بوده و میخواستیم بریم یه جا، من موقع پایین رفتن از پله ها دست مامانمو نگرفتم و گفتم خودم میخوام بیام. همینم شد که از پله های سه طبقه سقوط کردم و دندونم شکست. راستی سالگرد عقدتون مبارک. 
مامان نرجس خانوم
پاسخ
واای خدای من خداروشکر که رفع شده و الان تو رو داریم😍 ولی نمیدونم بعضیا چیکار میکنن بچه هاشون اصلا شیطون نیستنا  🤔😒 ممنون از تبریکت گلم 🌺🌹💐💐💐💐❤❤

18 فروردین 00 0:00
آخی نازی چه دستای کوچولویی😘 
سالگر عقدتون مبارک باشه 🥳
 
مامان نرجس خانوم
پاسخ
قربونت عزیزم ممنون از تبریکت  💐😘🌺🌹🌹
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
18 فروردین 00 19:38
سالگرد ازدواجتون مبارک
راستی عیب نداره که نرجس جون موهاشو کوتاه میکنه بهش سخت نگیرید.منم 2 سه سالم بود قیچی آبی گرفتم تا جان در بدن داشتم به صورت شش و هشتی موهامو قیچی کردم.
ولی واقعا آدم بچه 3 ساله رو تنها نمیفرسته تو حیاط که بره بیرون. یا اگر میفرسته مطمئن باشه در قفله. آگر دزدی چیزی میدزدیدش چی آخه
مامان نرجس خانوم
پاسخ
ای شیطون معلومه از اون وروجکا بودیا 😉 
واای یادم افتاد😭😭😭 حالا امشب میگفت مامان دویدم رفتم یه کوچولو یه کوچولو هم ترسیدم 😐 بهش میگم از چی ترسیدی زیر زبونی یه چی دری وری گفت متوجه نشدم