نرجس خانومنرجس خانوم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

من و نرجس بانو

خوشبختی همین چیزاس دیگه من خوشبختم😍

1400/1/9 10:15
176 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر سه سال و هفت ماه و یازده روزه من!

امروز من و بابا تو اتاق نشسته بودیم تو هم تو پذیرایی داشتی برنامه پاشو پاشو کوچولو نگاه میکردی یهو با ذوق و شوق اومدی تو اتاق و بهم گفتی مامان بهم من دیگه بزرگ شدم یاد گرفتم ظرفا رو بشورم بهم اجازه میدی کمکت کنم و برم ظرفارو بشورم؟ آخ آخ که من و بابا چه ذوقی کردیم از شیرین زبونی و حرفات و اداهات niniweblog.com 😍 آخه من چطور قربون اینهمه شیرن زبونی نرم بهت اجازه دادم کمکم کنی داشتی استکان و کاسه ها رو کف مالی میکردی و میگفتی من دیگه بزرگ شدم مامان کمکت میدم که کمرت درد نگیره ❤

قربون قلب مهربونت اینقد مهربون و رئوفی که بعضی وقتا نگرانت میشم که بخوای تو اجتماع بری ضربه بخوری 😥

چقدم تمیز و با حوصله ظرفارو کف مالی میکردی چقدم تمیز آبکشی کردی فقط چون دستت با آبچکان نمیرسید رو سنگ کابینت میزاشتی که باید دوباره آبکشی میکردم 

تو سینک ظرف شویی هم کوهی از ظرف ریخته بود چند تیکه رو که شستی به عنوان تشکر بردیمت دور دور ولی مستقیم چیزی بهت نگفتیم ولی تو سینک همچنان کوهی از ظرف بود 🥴🥴🥴

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)